نمونه موردی کمپین تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ

نمونه کمپین تبلیغات همسان (بومی)

معرفی اسنپ‌ تریپ

اسنپ تریپ یکی از برندهای بزرگ فعال در حوزه رزرو انواع هتل و اقامتگاه و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس است. اسنپ تریپ قبل از سال ۹۴ با نام تجاری پین‌تاپین فعالیت میکرد و در سال ۹۶ نام تجاری خود را به اسنپ تریپ تغییر داد. در اولین سال‌های فعالیت، تمرکز اسنپ تریپ صرفا بر حوزه هتل بود، اما به مرور زمان خدمات تکمیلی همچون امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما و اتوبوس به سایت اسنپ تریپ اضافه شد. اسنپ تریپ در طی این سالها مسیر رشد خود را از یک استارت آپ کوچک به یک شرکت ۳۰۰ نفره طی کرده و مدیااد افتخار داشته در طی این مسیر با اسنپ‌تریپ در حوزه تبلیغات همراه باشد و کمپین تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ را اجرا کند.

 

اهداف اسنپ تریپ از همکاری با مدیااد

معرفی محصولات و خدمات جدید و اطلاع رسانی در خصوص کمپین‌های فصلی-مناسبتی همواره نیازمند در معرض نمایش گذاشتن این محصولات و خدمات و اطلاع رسانی گسترده از طریق کانال‌های مختلف تبلیغاتی در خصوص کمپین‌های فصلی-مناسبتی است. کمپین بزرگ «بیا دورش بگردیم» اسنپ تریپ در مرداد ماه امسال در سایت‌هایی مثل ورزش سه، فارس‌نیوز، تابناک، نود تی‌وی، فرارو، بیتوته، دیجیاتو، زومیت، دنیای اقتصاد و طرفداری اجرا شد و یکی از کانال‌های تبلیغاتی که برند اسنپ تریپ برای اطلاع رسانی در خصوص کمپین استفاده کرد، تبلیغات همسان بود. همچنین پس از اضافه شدن امکان خرید بلیط هواپیما و اتوبوس از طریق اسنپ تریپ، اطلاع رسانی گسترده ای در خصوص این امکانات در بستر اینترنت و با استفاده از کمپین تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ انجام شد. به صورت خلاصه می‌توان گفت، هدف اصلی اسنپ تریپ از اجرای کمپین در بازه زمانی گفته‌شده، شامل موارد زیر می‌شد:

  • افزایش آگاهی از کمپین «بیا دورش بگردیم»
  • افزایش آگاهی کاربران آنلاین از محصولات و خدمات اسنپ‌تریپ (رزرو بلیط هواپیما و قطار و هتل)
در بلاگ مدیااد بخوانید:  بازاریابی محتوایی چیست؟ معرفی ۸ نوع بازاریابی محتوا به همراه اهمیت آن

 

نحوه برگزاری و چالش های کمپین اسنپ تریپ در مدیااد

تبلیغات اسنپ تریپ در مدیااد در قالب تبلیغات همسان و بنری انجام شدند. یکی از اصلی‌ترین چالش های اسنپ تریپ در اجرای کمپین های تبلیغاتی اطمینان حاصل کردن از تعامل کاربران با سایت اسنپ تریپ و موثر واقع شدن تبلیغات در اطلاع رسانی از کمپین ها و خدمات جدید بود.

برای اطمینان از حصول این هدف شاخص‌های (KPI) زیر تعریف شد :

  • میانگین زمان هر بازدید (Average Session Duration)
  • نرخ بانس (Bounce Rate)
  • نسبت کاربر جدید به تمام کاربران (New User)

 

نتایج کمپین‌ تبلیغات همسان اسنپ تریپ در مدیااد

با استفاده از نتایج آنالیتیکس و پنل مدیااد، اقدامات لازم از سوی کمپین منیجرهای مدیااد برای بهینه‌سازی ترافیک کمپین‌های اسنپ‌ تریپ انجام شد. این اقدامات، منجر به نتایج زیر شدند:

  • کاهش ۲۵% نرخ پرش (Bounce Rate)
  • افزایش ۲۰۰% میانگین زمان هر بازدید کاربر (Average Session Duration)

 

نتایج کمپین‌ تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ در مدیااد

نتایج کمپین‌ تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ در مدیااد

(عدد bounce rate به دلیل حفظ اطلاعات محرمانه مشتری از نمودار بالا حذف شده.)

 

عکس زیر، مربوط به بهترین محتوای کمپین تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ در مدیااد است. همزمانی این کمپین با فصل تابستان و شروع مسافرت‌های مردم به شمال، یعنی تبلیغ در بهترین زمان ممکن انجام شده و بیشترین میزان کلیک را داشته است.

بهترین محتوای کمپین تبلیغانی اسنپ‌تریپ در مدیااد

 

شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و تبلیغات کلیکی خود را امروز شروع کنید.

پنل مدیااد

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید