نمونه موردی کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه در مدیااد

نمونه کمپین تبلیغات همسان (بومی)

معرفی کارنامه

کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه

کارنامه به عنوان سرویس جدید دیوار با هدف خلق تجربه کاربری بهتر در خرید و فروش خودرو و به عنوان یک سرویس مکمل دیوار در حوزه خودرو کار خود را شروع کرد. کارنامه با شعار فروش ماشین در کوتاه ترین زمان و کمترین دردسر کار خود را شروع کرده است. این سرویس در نظر دارد تا به دستیار مطمئن ایرانیان در خرید و فروش خودرو تبدیل شود و با خدماتی همچون کارشناسی خودرو در محل و فروش سفارشی خودرو، تجربه‌ای برتر در خرید و فروش خودرو برای شما ایجاد کند.

اهداف کارنامه در همکاری با مدیااد

کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه

هدف کارنامه از همکاری با مدیااد در این مرحله، جذب مشتری برای فروش سفارشی خودرو بود.در این مرحله کارنامه بایستی مشتریانی که قصد فروش خودرو با هدف فروش سریع و امن خودرو کارشناسی شده را داشتند، جذب می‌کرد.

یکی از اهداف رایج کسب و کارها در تبلیغات همسان ، دریافت یک سرنخ یا همان lead  از مشتریان بالقوه از سراسر وب است تا بتوان با استفاده از روش‌هایی مانند تماس تلفنی ، ایمیل مارکتینگ یا اس‌ام‌اس مارکتینگ و … آن‌ها را تبدیل به مشتریانی بالفعل کرد.

در کارنامه مشتریان با پر کردن فرم درخواست فروش سفارشی خودرو ، اطلاعات پایه خودروی خود را ثبت می‌کنند و کارشناسان کارنامه با آن‌ها تماس می‌گیرند و راهنمایی‌شان می‌کنند.

نحوه برگزاری و چالش‌های کمپین تبلیغاتی کارنامه

کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه

محدودیت در ابتدای راه…

اولین چالش و محدودیتی که تیم کمپین مدیااد با آن مواجه بود، محدودیت ارائه سرویس فروش سفارشی خودرو برای استان تهران و البرز بود. در واقع تبلیغات فقط بایستی برای کاربرانی که در این دو استان ساکن بودند نمایش داده می‌شد. این موضوع باعث افت ترافیک دریافتی کارنامه می‌شد .

در بلاگ مدیااد بخوانید:  مدیاکست: الزامات اولیه اجرای کمپین‌های تبلیغات کلیکی

دومین چالش که در فروش سفارشی خودرو وجود داشت محدودیت مدل‌های خودروهایی بود که در فروش سفارشی قابل قبول بودند. این سرویس کارنامه تنها برخی از مدل‌های خودرو را در بر می‌گرفت .

پس از بررسی که در تیم کمپین مدیااد برای چالش‌های ابتدایی صورت گرفت تصمیم بر این شد که محدوده نمایش تبلیغات فقط بر روی دو استان تهران و البرز تنظیم شود و برای اینکه خطاهای احتمالی از بین برود ، جملات تبلیغاتی با اشاره به موضوع “فقط برای تهران و البرز!” ایجاد شد.

راه‌حل تیم کمپین مدیااد برای دومین چالش پیش رو ، استفاده از تصاویر و مدل خودروهایی بود که سرویس فروش سفارشی کارنامه آن‌ها را در برمی‌گرفت.

بهینه‌سازی دقیق کمپین با تنظیم پست بک

پس از گذشت مدتی از شروع کمپین تبلیغاتی ، کارنامه نیازمند درخواست‌ها و ترافیک بیشتری از سوی مدیااد بود. اما این ترافیک منوط به ایجاد درخواست‌های بیشتر از سوی مدیااد بود. در این مرحله تیم کمپین مدیااد با بررسی روش‌های پیش رو، پیشنهاد ایجاد و تنظیم پست بک روی اکشن درخواست فروش سفارشی را به تیم دیجیتال‌مارکتینگ کارنامه داد.

پست بک مدیااد در واقع زیرساختی است که می‌تواند تنها اطلاعات کاربرانی که از طریق تبلیغات مدیااد وارد سایت شما شده‌اند و اکشن خاصی را انجام داده‌اند را شناسایی کنند تا بتواند تحلیل کند که این مخاطب از کدام محتوا و سایت تبلیغاتی آمده است.

در این مرحله ، سیستم هوشمند مدیااد با اپیمایز کمپین‌های تبلیغاتی به صورت هوشمند ، محتواها و ناشرینی که برای کمپین تبلیغاتی کارنامه مناسب‌تر بودند را شناسایی کرد و در واقع سرویس هوش‌مصنوعی مدیااد با توجه به شناسایی رفتار مخاطبان ،تبلیغات را در سایت‌هایی که نرخ تبدیل(conversion rate) کاربران بالاتر بود، بیشتر نمایش میداد و همچنین با شناسایی ساعات طلایی نمایش تبلیغات، کیفیت ثبت‌نامی‌ها را به شدت افزایش داد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  نمونه موردی کمپین‌های تبلیغات ابر استودیو در مدیااد

نتایج کمپین‌ تبلیغاتی کارنامه در مدیااد

کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه

پس از مطرح شدن پیشنهادات ارائه شده توسط تیم کمپین مدیااد و مورد تایید قرار گرفتن پیشنهادات ارائه شده، کمپین‌های تبلیغاتی کارنامه در مدیااد با استفاده از محتواهای تبلیغاتی با موضوعات پیشنهادی و  پیاده‌سازی پست بک و بهینه سازی کمپین بر اساس هوش مصنوعی مدیااد اجرا شد . در نتیجه اجرای این پیشنهادات، کارنامه توانست به نتیجه افزایش بالای ۱۰۰% تعداد ثبت فرم‌های درخواست فروش سفارشی تنها در مدت یک ماه دست یابد.

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید