اطلاعیه مهم | ارسال فیزیکی فاکتورهای آپلود شده سال ۹۹

اخبار مدیااد

ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و با آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی در سال جدید، مدیااد مفتخر است که سالی دیگر شما عزیزان را همراه خود داشته. امیدواریم سال جدید برای شما و ما همکاری نو و سازنده  ای رقم بزند.
همانطور که می‌دانید سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، به جهت جلوگیری از خروج غیرضروری شما عزیزان از منزل و در راستای کنترل انتشار این ویروس، تغییراتی در روش‌های دریافت فاکتور، از جمله ایجاد بستر آنلاین جهت ارسال فاکتور ها ایجاد کردیم. متأسفانه با توجه به فشار نهاد‌های دولتی بر خلاف میلمان مجبوریم تمام فاکتور‌های دریافت شده را به صورت فیزیکی نیز دریافت کنیم. اما مدیااد در راستای حفظ سلامت شما تلاش کرده، مسئولیت و بار اصلی را به عهده گرفته و با ارسال پیک درب منزل شما، هزینه و زحمتی را به شما ناشرین عزیز تحمیل نکند. 

در ادامه مرحله به مرحله با تشریح روند کار همراه ما باشید.

مرحله اول: دریافت تمام فاکتور های سال ۹۹

در ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید، در قسمت حساب مالی بالای صفحه یک نوار چشمک زن مشاهده می‌کنید. همانند تصویر زیر بر روی گزینه دانلود فاکتور کلیک نمایید. تمام فاکتور های سال جاری شما در غالب یک فایل zip دانلود خواهد شد.

نمایش گزینه دانلود فاکتور های آپلود شده

مرحله دوم: پرینت فاکتور ها (تهیه نسخه فیزیکی)

در این مرحله تمامی فاکتورهای دانلود شده را پرینت بگیرید. سپس قسمت فروشنده را امضاء کرده و اثر انگشت بزنید.

مرحله سوم: مراجعه پیک مدیااد به آدرس ناشرین و تحویل فاکتور

طبق آدر‌س‌های موجود در پنل ناشرین مدیااد؛ محل اقامت ناشران به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. ساکن مراکز استان‌
  2. ساکن سایر شهرها و روستا های استان‌

نکته مهم : در صورتی که تغییری در آدرس و تلفن در دسترس شما ایجاد شده فورا در قسمت پشتیبانی آنلاین پنل خود به ما اطلاع دهید. 

 ناشرین ساکن مراکز استان

شرکت لجستیک مسئول جمع‌آوری فاکتور‌ها از روز ۱۷ اسفند ماه بین ساعات ۱۰ الی ۱۶ هر روز جهت هماهنگی برای مراجعه به آدرس شما و دریافت فاکتورها با شما عزیزان تماس خواهد گرفت. این روند تا اواخر اسفند ماه و وصول تمام فاکتورها ادامه خواهد داشت. پس از انجام هماهنگی، پیک به آدرسی که در حساب کاربری خود در مدیااد ثبت کرده‌اید مراجعه کرده و فاکتور را از شما تحویل می‌گیرد. این اقدام برای ناشران عزیز هیچگونه هزینه‌ای نداشته و کاملا رایگان می‌باشد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  معرفی تبلیغات ویدیویی به همراه توضیحی از انواع آن

ناشرین ساکن سایر شهرها و روستاهای استان

ناشران عزیزی که ساکن مراکز استان نیستند می‌بایست تا حداکثر  ۲۳ اسفند ماه سال جاری پرینت فاکتورهای خود را به همراه امضاء و اثر انگشت، به دفاتر مستقر در مراکز استان برسانند. هزینه ارسال به دفاتر مرکز استان به عهده ناشران و مابقی رایگان خواهد بود. آدرس و تلفن شعب شرکت لجستیک همکار مدیااد مستقر در مراکز استان در جدول زیر به تفکیک استان ذکر شده است.

با توجه به اجبار نهادهای دولتی برای دریافت فاکتور  فیزیکی از شما عزیزان، لازم به ذکر است، پرداخت اسفندماه و ماه‌های آینده منوط به دریافت فیزیکی فاکتورهای سال ۹۹ می‌باشد. بدیهی است در صورت عدم دریافت فاکتور فیزیکی، مدیااد قادر به ادامه همکاری و پرداخت در ماه‌های آتی نخواهد بود.

تلاش مدیااد همواره بر آن بوده بهترین خدمات را به همراهان خود ارائه نماید. اما گاهی موانعی خارج از کنترل ما، دشواری‌هایی ایجاد می‌نماید. از اینکه ما را در انجام وظایفمان یاری می‌کنید ممنون و سپاسگزاریم.

با احترام
روابط عمومی مدیااد

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    ۱۹ نظر نظر دهید

  1. سلام
    برای روستاها واقعا تو این وضعیت غیرممکن هست، پدربیامرز خوب پست پیشتاز میکنیم چه کاریه ۵۰۰ کیلومتر تو این وضعیت کرونایی و کار و دم عیدی بخوایم بریم مرکز استان، شما فیزیکی میخواین خوب پست گذاشتن برای همین مواقع.

    • سلام
      ارسال به مرکز استان جهت راحتی شما هماهنگ شده تا هزینه کمتری رو متحمل بشید. شما میتونید به مرکز استان پست پیشتاز کنید یا حتی به ادرس مدیااد پست کنید. نجوه ارسال به عهده ی خودتون هست. پایدار باشید.

      • سلام
        خب زودتر اینو بگید دیگه ، ما پستی ارسال کنیم خودمون راحت تریم ، برای شهرستان باید بکوبیم بریم مرکز استان خب چه کاریه تو شهر خودمون پست میکنیم دیگه ، اطلاعیه رو اصلاح کنید اینو اضافه کنید که میشه با پست هم عین روال سابق که میفرستادیم ارسال کرد !

        • سلام
          دوست عزیز صحبتی مبنی بر رفتن به مرکز استان نشده شما میتونید به هر روشی که صلاح میدونید ارسال کنید.
          قاعدتا پست به مرکز استان خودتون نسبت به پست به تهران هزینه کمتری داره. اما اجباری وجود نداره میتونید به ادرس مدیااد هم ارسال کنید.

  2. با سلام
    میخواستم بدونم که با جمع آوری این فاکتورها ، بعدا از ما مالیات گرفته میشه؟
    یا با همین ۹ درصدی که از تبلیغ دهندگان میگیرید حساب میشه ؟
    لطفاً پاسخ بدید سوال خیلیا هست

  3. سلام
    باید قبل از ارسال با شعبه استان هماهنگ کرد؟
    و اینکه مستقیم برای خود مدیااد ارسال کنیم بهتر نیست؟
    و‌ فاکتور اسفند ماه چی میشه؟ چون فاکتور اول ماه بعد ایجاد میشه ، اونو باید جدا ارسال کنیم یا روی همینت ایجاد میشه؟
    باتشکر از شما

  4. سلام.
    الان مثلا منی که شهرستانم و مرکز استان نمیتونم برم، باید طبق ادرسی که دادین فاکتور رو پست کنم به مرکز استان؟

    • سلام
      هماهنگی با مرکز استان برای راحتی و کاهش هزینه شما در نظر گرفته شده، میتونید به مدیااد هم ارسال کنید.

  5. سلام وقتتون بخیر
    فاکتورهایی که پرداخت نشدند رو بفرستیم کافیه یا باید تمامی فاکتورهای سال ۹۹ ارسال بشه ؟

  6. سلام، خسته نباشید
    افرادی که فاکتوری آپلود نکرده‌اند، و تمامی فاکتورها را در موقع خود ارسال کرده‌اند؛ دیگر نیازی ندارند تا این فاکتورها را ارسال کنند؟

نظر دهید