نمونه موردی کمپین تبلیغات همسان بانی‌مد

نمونه کمپین تبلیغات همسان (بومی)

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ به عنوان تنها فروشگاه آنلاین پوشاک جین وست آغاز نمود و با تلاش‌های بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز، ریباک، چرم مشهد، مارال چرم)، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست و این رضایت، پشتوانه استواری است که دستیابی به اهداف تدوین شده را در بلند مدت محقق می سازد.

سالها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران، بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان و همچنین، استقبال چشمگیر و مداوم از محصولات و برندهای برتر ارائه شده در فروشگاه های این مجموعه این امکان را به شما می دهد تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و اجناس مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

در این پست، قصد داریم تجربه کمپین‌های تبلیغات آنلاین بانی مد در پلتفرم مدیااد را تحت عنوان یک کیس استادی مورد بررسی قرار دهیم و اهداف و چالش‌های کمپین تبلیغاتی بانی مد، محتواهای تبلیغاتی و نتایج کمپین را ارائه دهیم.

 

اهداف بانی مد از همکاری با مدیااد

بازگشت کاربران سایت که به صورت تخصصی بازاریابی بازگشتی (Retention marketing) نامیده می شود همواره یکی از دغدغه های اصلی فروشگاه‌های آنلاین همانند بانی مد بوده است. یکی از اهداف اصلی بانی مد در همکاری با مدیااد، تلاش برای بازگشت کاربران از دست رفته با استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ محصول است. از جمله اهداف دیگر بانی مد در همکاری با مدیااد میتوانیم به هدایت ترافیک مورد نیاز در جشنواره های بانی مد در مناسبت های خاص همانند شب یلدا و بلک فرایدی می باشد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  نمونه موردی کمپین تبلیغات همسان اسنپ‌تریپ

نحوه برگزاری و چالش‌های کمپین تبلیغاتی بانی مد

تبلیغات بانی مد در مدیااد به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. تبلیغات ریتارگتینگ محصول
  2. تبلیغات همسان

یکی از اصلی ترین چالش های موجود در همکاری میان مدیااد و بانی مد، میزان نرخ تبدیل فروش (Conversion Rate) بود. به منظور برطرف کردن این چالش‌ها، افزایش اثربخشی کمپین ها و بهبود نرخ تبدیل فروش از دو راهکار زیر استفاده شد :

 

  • حذف ناشرینی که نرخ کانورژن پایینی داشتند؛ یکی از بهترین راهکارهایی که از سمت شبکه تبلیغاتی برای بهینه سازی نرخ تبدیل انجام می شود حذف ناشرینی است که نرخ تبدیل مناسبی ندارند. در تجربه همکاری ما با بانی مد ۱۵ سایت ناشر پر ترافیکی که نرخ تبدیل پایینی داشتند از لیست نمایش کمپین های بانی مد حذف شدند.

 

  • استفاده از قابلیت بید به ازای ناشر؛ یکی از ویژگی هایی که در زمان ویرایش و بهینه سازی کمپین های تبلیغ‌دهنده در مدیااد قابل دسترس است، قابلیت تعیین قیمت کلیک به ازای ناشر می باشد. با استفاده از این قابلیت تغییرات قیمت کلیک مورد نظر با توجه به نرخ تبدیل فروش هر ناشر در کمپین های بانی مد اعمال شده و از این طریق سهم سایت هایی که نرخ تبدیل بالاتری دارند را از ترافیک کلی بانی مد افزایش دادیم.

 

نتیجه همکاری بانی مد با شبکه تبلیغاتی مدیااد

با در نظر گرفتن اهداف بانی مد از اجرای کمپین‌های تبلیغات همسان و ریتارگتینگ، کمپین‌ها به خوبی اجرا شد و اکانت منیجرهای مدیااد در راستای افزایش اثربخشی کمپین‌های بانی مد تلاش کردند تا نرخ تبدیل (Conversion Rate) افزایش یابد، تمامی چالش‌های موجود برطرف شود و کمپین‌ها به خوبی بهینه‌سازی شوند. با انجام بهینه سازی‌های انجام شده در مدیااد، نرخ تبدیل فروش بانی مد در بازه زمانی سه ماهه به میزان ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

 

برترین محتواهای تبلیغاتی بانی مد در کمپین‌های یلدا و بلک فرایدی

در بلاگ مدیااد بخوانید:  ویژگی های یک دیجیتال مارکتر موفق

در این قسمت، برترین محتواهای تبلیغاتی (تصویر و متن) کمپین‌های بانی مد در مدیااد همراه با توضیحات ارائه می‌شود.

کمپین تبلیغات بانی مد به مناسبت شب یلدا

در محتواهایی که برند بانی مد برای کمپین‌های شب یلدا استفاده کرده از تصویر محصولات فصل مربوط یعنی پاییز استفاده کردیم که این باعث افزایش نرخ کلیک محتواهای تبلیغاتی بانی مد شد. همچنین، استفاده از تیتر جذاب “با خرید هر کالا، دو کالا رایگان بگیر!” به افزایش نرخ کلیک و جذابیت محتواهای تبلیغاتی بانی مد در جشنواره یلدا کمک کرد. تصاویر زیر، از جمله برترین محتواهای تبلیغاتی در کمپین یلدای بانی مد بوده است.

 با خرید هر کالا، دو کالا رایگان بگیر!

خرید از فروشگاه آنلاین

 اینجا هر کالایی که بخری، ۲ محصول دیگه هدیه می‌گیری!

خرید از فروشگاه آنلاین

 

کمپین تبلیغات بانی مد به مناسبت بلک فرایدی

در رویداد بلک فرایدی همانند رویداد شب یلدا، تخفیف‌های جذابی از سمت بانی مد برای فروش محصولاتش ارائه شد و از تصاویر محصولات پرفروش فصل در تبلیغات همسان بانی مد استفاده شد. یکی دیگر از دلایل موفقیت تبلیغات همسان بانی مد در مدیااد، پرهیز از ارائه عناصر اضافه در تصویر محتوای تبلیغاتی و نوشتن تیترهای جذاب و اشاره مستقیم به پیشنهادهای ویژه با ذکر اعداد و ارقام تخفیف‌ها می باشد. تصاویر زیر، از جمله برترین محتواهای تبلیغاتی در کمپین بلک فرایدی بانی مد بوده است.

 بلک فرایدی بانی‌مد هنوز ادامه داره! ۵۰+۲۰% تخفیف روی سبد!

بلک فرایدی بانی‌مد

از بلک فرایدی جا موندی؟ هنوز فرصت باقی است! تا ۸۰% تخفیف

بلک فرایدی بانی‌مد

 

نظر شما درباره کمپین‌های تبلیغاتی فروشگاه آنلاین در وبسایت‌ها چیست؟ چه عامل یا عواملی باعث موفقیت و اثربخشی تبلیغات آنها در فضای آنلاین می‌شود؟ شما به عنوان یک کاربر به کدام پارامتر در تبلیغات آنلاین بیشتر اهمیت می‌دهید؟ به عنوان یک بازاریاب، مهم‌ترین پارامترها در موفقیت کمپین‌های تبلیغات کلیکی چیست؟

 

شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و کمپین‌های تبلیغاتی خود را امروز شروع کنید.

پنل مدیااد

 

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    یک نظر نظر دهید

نظر دهید