گزارش کمپین ۱۰۰ هیچ مدیااد

اخبار مدیااد

مهرماه امسال کمپین ۱۰۰ هیچ شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد برای وبسایت‌هایی که به تبلیغات به عنوان یکی از روش های درآمدزایی خود نگاه می کنند برگزار شد و تعداد زیادی از ناشرین جدید و قدیم مدیااد در آن شرکت کردند. در این کمپین ۱۰۰ درصد درآمد کسب شده از تبلیغات در مهرماه به ناشرین جدید مدیااد تعلق می گرفت و سهم مدیااد از این درآمد صفر بود. در ادامه نتایج کمپین ۱۰۰ هیچ را با هم مرور می‌کنیم.

در صفحه لندینگ کمپین از دو دکمه Call to Action استفاده شده بود که اولی در بالای صفحه و بعد از توضیحات اولیه کمپین قرار داده شده بود و دکمه CTA دوم در انتهای صفحه و بعد از ارائه توضیحات کامل کمپین قرار گرفته بود. برای بالا بردن Time on Page کاربر نیز از یک ویدئو برای توضیح کمپین استفاده شده است.

صفحه لندینگ

در ادامه نتایج این کمپین را با شما در میان خواهیم گذاشت:

برای افزایش بازدید صفحه لندینگ کمپین از رسانه‌های مختلف مانند شبکه های اجتماعی، تبلیغات بنری و گوگل ادز استفاده شد که منجر به نتایج زیر در صفحه لندینگ شد:

آمار صفحه لندینگ

از تعداد ۳۹۹ ثبت نام کننده، ۹۷ سایت‌ از طریق لندینگ پیج ثبت‌نام کردند که منجر به نرخ تبدیل ۱.۸ درصد شد.

تعداد ناشرین ثبت نامی در مهرماه افزایش قابل توجهی نسبت به ماه های قبلی خود داشت:

تعداد ناشرین جدید

تعداد سایت‌های ثبت‌نامی در مهر ماه ۲۹ درصد نسبت به شهریور ماه افزایش داشت. از طرفی نرخ تبدیل «سایت ثبت‌نام کننده» به «سایت فعال» نیز با افزایش همراه بود و در نهایت در نتیجه ی کمپین صد هیچ تعداد سایت های جدیدی که مهرماه در مدیااد ثبت نام کردند و درآمدزایی داشتند، نسبت به شهریور ماه ۷۴ درصد افزایش پیدا کرد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  راهنمای کامل استفاده از UTM در گوگل انالیتیکس

همچنین تعداد کل ناشرین ثبت نامی مدیااد که در شهریورماه ۱۰ درصد افزایش داشت، در مهرماه با رشد ۱۲ درصدی همراه بود.

تعداد کل ناشرین ثبت نامی مدیااد

تعداد ناشرین فعال (ناشرینی که حداقل یک کلیک بر روی تبلیغات آن‌ها انجام شده است) در مهر ماه نسبت به شهریور ماه با افزایش ۷ درصدی همراه بود و آبان ماه نیز حدودا همین تعداد به صورت فعال در مدیااد درآمدزایی داشتند.

تعداد ناشرین فعال مدیااد

یکی از معیارهای مهم در مدیااد نرخ تبدیل «ناشرین تایید شده» به «ناشرین فعال» است که این عدد در مهرماه و در طول کمپین ۱۰۰ هیچ، نسبت به ماه های قبل و بعد خودش ۲۰ درصد رشد را نشان می دهد.

هدف کمپین ۱۰۰ هیچ افزایش تعداد ناشرین فعال مدیااد بود تا تبلیغ‌دهنده‌ها بتوانند تبلیغات خود را در وبسایت‌های بیشتر و متنوع‌تری نمایش دهند.

کمپین ۱۰۰ هیچ نمونه‌ی موفق یک کمپین B2B در فضای دیجیتال بود و علاوه بر نتایجی که بیان شد، به مدیااد کمک کرد تا کانال‌های بازاریابی مختلف برای ارتباط با صاحبان وبسایت را امتحان و ارزیابی کند. این مساله به برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های آینده‌ی مدیااد کمک زیادی خواهد کرد.

 

شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و کسب درآمد از تبلیغات را امروز شروع کنید.

پنل مدیااد

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید