گزارش مدیااد از فِراد (تقلب) و راه‌های مقابله با آن در تبلیغات همسان

اخبار مدیااد

گزارش پیش رو، اولین گزارش کامل و جامعی است که به بررسی فِراد (تقلب) در تبلیغات کلیکی، چگونگی تشخیص آن در مدیااد و روش‌های مقابله با آن در مدیااد می‌پردازید.

موضوعات اشاره شده در گزارش فِراد در تبلیغات کلیکی

  • فِراد (Fraud) چیست؟

  • چرا شناسایی فِراد (Fraud) مهم است؟

  • انواع فِراد (Fraud) در تبلیغات همسان

  • شناسایی و حذف اتوماتیک فِراد توسط بات

  • کاستن از انگیزه ناشر برای فِراد توسط بات

  • ترویج کمپین‌های CPA برای مقابله با فِراد توسط بات

  • گزارش دهی کلیک‌های فِراد به تبلیغ‌دهندگان در مدیااد

  • آمار مدیااد در تشخیص و مقابله با فِراد

مطالعه گزارش مدیااد برای چه کسانی مناسب است؟

  • مدیران و کارشناسان بازاریابی

  • صاحبین کسب و کارهای آنلاین ایرانی 

  • علاقه مندان به دیجیتال مارکتینگ

  • دانشجویان حوزه‌های مرتبط به بازاریابی 

 

معرفی پلتفرم تبلیغات آنلاین مدیااد

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغ برند خود در فرمت‌های بنری و همسان در معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها نمایش دهند و مخاطبان هدف خود را جذب کنند و فروششان را افزایش دهند. به علاوه، صاحبان رسانه نیر می‌توانند از طریق فروش جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت خود، کسب درآمد ‌کنند.

مطالعه این گزارش، به بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار‌های ایرانی کمک می‌کند تا با فِراد (تقلب) در تبلیغات کلیکی آشنا شده و تصمیمات بهتری درباره کمپین‌های تبلیغاتی خود در فضای وب بگیرند.

امیدواریم چنین گزارش‌هایی بتواند به فعالیت کسب‌وکارهای ایرانی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و شفافیت هرچه بیشتر فضای بازاریابی دیجیتال در ایران کمک کند.

برای دانلود گزارش به روی دانلود گزارش یا اینجا کلیک کنید.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  چگونه یک کمپین تبلیغات همسان موفق اجرا کنیم؟

دانلود گزارش فراد

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    ۴ نظر نظر دهید

  1. یک سوال ، چرا با وجود این ادعا که از کلیک های تقلبی جلوگیری میشه ، بازم کلیک های داخل مدیا اد با گوگل آنالیتکس ، متفاوته ؟

    • سلام مجید جان
      اختلاف تعداد کلیک ارسال شده و سشن میتونه دلایل مختلفی داشته باشه و صرفا به فراد محدود نیست، به زودی یه مقاله در این باره می‌نویسیم و در اون به صورت کامل دلایل این اختلاف رو تشریح می‌کنیم.
      پس از نوشته شدن مقاله، برای شما از طریق ایمیل ارسال میشه.
      ممنون

  2. سلام
    من مدیر سایت هستم و ناشر بودم و بازدید سایت من یکباره بالا رفت و که با کمبود پهنای باند مواجه شدم با یکی از طراحان وب صحبت کردم پس از بررسی ها دیدم سایتم حمله دیداس شده بود و بازدید خور بالا و همچنین طوری دیداس که از طرف پشتیانی شما سایت من رو به خاطر استفاده از کلیدهای فراد مسدود و من و از نشر دهنده تبلیغات حذف کرد. که سی ام اس اصلی سایت من روسی هست و نال شده و نه وردپرس یا جوملا و..
    یه سوال اگر ناشر تبلیغاتی شما به صورت قانونی بدون هیچ گونه دخل و تصرفی ناشر باشد و ماهانه حدود ۱ میلیون درامد از نشر تبلیغات دارد مثلا در سایت دانلود نرم افزار demosoft.ir ناشر باشد که با بازدید ۱۰ هزار نفر در روز و کلیکی حدود ۲۰۰ کلیک در روز یا ماهانه داشته باشد و سایت رقیب مثلا testdemosoft.ir باشد و با ربات یا نرم افزاری به سایت demosoft.ir حمله کند و بازدید از ۱۰ هزار نفر به ۶۰ هزار نفر و کلیک بالای ۵۰۰۰ کلیک در روز داشته ناشر متخلف و متقلب هست؟؟

    • سلام روزتون بخیر. با توجه به دیتاهایی که از سمت سایت شما ثبت میشه ، بالا رفتن ناگهانی ترافیک و همچنین کیفیت ترافیک مدنظر ، سیستم سایت شما رو یک سایت متخلف به حساب میاره.
      طبیعی است که سیستم پس از مدتی از مشاهده رفتار بی کیفیت از سمت سایت ناشر آن را مسدود کند. برای این موضوع شما میتوانید ابتدا امنیت سایت خود را به صورت تضمینی افزایش دهید، سپس مجددا با همکاران ما در تماس باشید تا با ایجاد یک دوره تست ، سایت شما را بررسی کنند و در صورت بازگشت کیفیت ترافیک ، مجددا حساب شما را فعال نمایند.

نظر دهید