تبلیغات پرداخت به ازای اکشن در مدیااد

اخبار مدیااد

در طی دهه‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و ظهور رسانه‌های اینترنتی که قابلیت انتشار تبلیغات شرکت‌ها را در فضای اینترنت فراهم می‌کردند، تبلیغات اینترنتی جایگاه بالایی در میان برنامه‌های بازاریابی شرکت‌ها پیدا کردند. یکی از مزیت‌های کلیدی تبلیغات اینترنتی که موجب محبوبیت و رشد آن بوده است، قابلیت مانیتور و کنترل ترافیک تبلیغاتی با دقت بالا است. همزمان با افزایش قابلیت مانیتور و کنترل ترافیک، درخواست صاحبان کسب وکار برای داشتن تبلیغات هدفمندتر و تبلیغاتی که مبتنی بر بازگشت سرمایه (ROI) برنامه‌ریزی شده‌اند بیشتر شد. این افزایش انتظارات صاحبان کسب‌وکار موجب ظهور روش‌های جدید تبلیغات در اینترنت شد.

یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین که در سال‌های اخیر توجه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها را جلب کرده، تبلیغات CPA بوده است؛ تبلیغاتی که کاملا مبتنی بر نتیجه هستند و پرداخت توسط تبلیغ‌دهنده در صورتی انجام می شود که نتیجه مورد نظر تبلیغ‌دهنده انجام شود. در طی دو سال گذشته با توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی مدیااد این قابلیت فراهم شد تا تبلیغ‌دهندگان به راحتی بتوانند کمپین‌های تبلیغاتی پرداخت به ازای اکشن را در شبکه تبلیغاتی مدیااد در فضای وبسایت‌ها اجرا کنند. در این کتاب الکترونیکی قصد داریم در مورد کمپین های تبلیغات پرداخت به ازای اکشن (CPA) مزیت‌های آن‌ها، چگونگی عملکرد آن‌ها و نحوه اجرا و بهینه‌سازی آن‌ها در مدیااد را قدم به قدم توضیح دهیم.

 

آنچه در این کتاب الکترونیکی می‌خوانیم:

  • روند ظهور تبلیغات آنلاین

  • تعریف روش تبلیغاتی پرداخت به ازای اکشن و مزایای آن

  • آمار مدیااد در کمپین‌های پرداخت به ازای اکشن

  • نحوه عملکرد کمپین‌های پرداخت به ازای اکشن

  • تعریف MMP و Post back

  • چگونگی بودجه‌بندی و محاسبه هزینه پرداخت به ازای اکشن

  • چگونگی راه‌اندازی کمپین‌های پرداخت به ازای اکشن در مدیااد

 

در بلاگ مدیااد بخوانید:  معرفی فاکتورهای تاثیرگذار سئو در سال ۲۰۱۹

معرفی پلتفرم تبلیغات آنلاین مدیااد

مدیااد، یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغ برند خود در فرمت‌های بنری و همسان در معتبرترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌ها نمایش دهند و مخاطبان هدف خود را جذب کنند و فروششان را افزایش دهند. به علاوه، صاحبان رسانه نیر می‌توانند از طریق فروش جایگاه‌های تبلیغاتی وب‌سایت خود، کسب درآمد ‌کنند.

مطالعه این کتاب الکترونیکی، به بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار‌های ایرانی کمک می‌کند تا با تبلیغات پرداخت به ازای اکشن (CPA) آشنا شده و تصمیمات بهتری درباره کمپین‌های تبلیغاتی خود در فضای وب بگیرند.

برای دانلود کتاب الکترونیکی به روی دانلود یا اینجا کلیک کنید.

برچسب ها

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید