تغیر روش پرداختی در بخش ناشران مدیااد

اخبار مدیااد

احتمالا همه شما عزیزان که این مطلب را مطالعه می کنید، ایمیل بنده را در راستای تغییر رویه پرداختی مدیااد ملاحظه نمودید.

نگران نباشید! درآمد شما سر جای خودش باقی می ماند و رویه کسب درآمد کاملا به روش قبلی و با همان درصد های سابق است.

چیزی که تغییر کرده نحوه واریزی درآمد های شما عزیزان است.

اگر شما از ناشرین قدیمی مدیا اد باشید حتما میدانید زمانی که مدیا اد حجم فعالیتش در بازار به این حد گسترده نبود ما تقریبا هر هفته درآمد شما را واریز میکردیم.

با رشد چشمگیر مدیااد در بازار و حضور تعداد سایت ها و کمپین های بسیار زیاد در این مدت، ما مجبور به افزایش بازه زمانی پرداخت ها شدیم و زمان پرداختی ها را از یک هفته به پانزده روز تغییر دادیم.

تا به امروز تمام سعی ما بر این بود که این بازه زمانی را برای پرداختی ها شما عزیزان رعایت کنیم ؛ اما با رشد سریع تعداد وبسایت هایی که به عنوان ناشر به مجموعه ما اضافه شدند و به علت محدودیت هایی که در سقف پرداخت داشتیم این اواخر شاهد بی نظمی هایی در پرداخت ها بودیم که بابت این امر از شما عزیزان پوزش میطلبیم

برای اینکه این بی نظمی ها ادامه دار نشوند و ما بتوانیم تا به تعهداتمان نسبت به شما به درستی عمل کنیم و خدمت رسانی بهتری به شما عزیزان داشته باشیم ؛ با توجه به نظرات خود شما در تماس هایی که با هم داشتیم و پیام هایی که در گفت وگوی آنلاین برای ما میفرستادید ، تصمیم بر این شد تا رویه پرداختی ها از بهمن ماه تغییر کند.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  گزارش سالانه شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد (فروردین 98 تا فروردین 99)

روش پرداخت جدید مدیااد

در روش پرداختی جدید دیگر نیاز نیست از طریق پنلتان مبلغ درخواستی خود را اعلام کنید. در پایان هر ماه هر میزان درآمدی که کسب نموده باشید به طور سیستمی محاسبه و پس از ارسال فاکتور توسط شما در اولین هفته ماه بعد به حساب شما واریز خواهد شد.

به این ترتیب تمام واریزی‌های شما همزمان و در ابتدای هر ماه برای ماه قبل انجام خواهد شد که در نتیجه مدیریت پرداخت ها برای ما ساده تر شده و برای شما نیز درآمد در زمان مشخص واریز خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به الزام قانونی تمام شرکت ها به ارائه گزارش های مالی به صورت مستند، ضروری است درآمد شما در قالب یک فاکتور برای ما ارسال گردد تا به عنوان گزارش عملکرد مدیااد قابل ارائه باشد.

به همین منظور لازم است اطلاعات فردی شخصی که می‌بایست درآمد به حساب وی واریز شود را در پنل ثبت کنید
اطلاعات مورد نیاز عبارت است از : نام / نام خانوادگی / کد ملی به همراه آپلود تصویر آن / آدرس / کد پستی / شماره تلفن / شماره حساب و شماره شبا بانکی که می‌بایست درآمد شما به آن واریز گردد.
فقط نیاز هست که یکبار اطلاعات خود را تکمیل کنید و بعد از آن در ابتدای هر ماه فاکتور شما با مبلغ درآمدی که در ماه قبل از آن کسب کرده اید برای شما صادر می‌شود.
شما در صورتی که بخواهید درآمدتان در آن ماه برای شما واریز شود می‌بایست ظرف دو روز ابتدای هر ماه فاکتور خود را از گزینه درخواست پرداخت در منو حسابداری موجود در پنل گرفته و پس از چاپ آن و ثبت امضا و اثر انگشت خود در قسمت مربوطه، فاکتور را به آدرس ما که داخل آن ثبت شده بفرستید.
پس از انجام این مراحل منتظر بمانید تا واریزی شما در هفته اول ماه بعد انجام شود. پس از انجام پرداخت توسط مدیااد یک ایمیل به آدرس پست الکترونیک ثبت شده توسط شما در پنل ارسال می‌گردد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  طریقه استفاده صحیح از تبلیغات ویدیویی VAST در پلیر video.js

نکته مهمی ک باید ذکر کرد این است که حتما فاکتور را تا نهایتا همان سه روز کاری به ما برسانید ، درصورتی که فاکتور شما در بازه زمانی مقرر به دست ما نرسد ، ما مجبوریم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق سایرین، پرداخت شما را در ماه بعد انجام بدهیم

 

پرداخت

اگر شما در دی ماه مبلغی را در پنل خود ثبت کردید نگران آن نباشید؛ ما تمام مبالغی را که تا ۳۰ دی ماه در پنل درخواست شده باشد را در دو هفته اول بهمن به همان روش سابق واریز خواهیم کرد.

تمام این تغییرات که ما مجبور به انجام آن شدیم ، فقط  و فقط در راستای دو هدف اصلی هر مجموعه بزرگ و توانمند است  :
یکی خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان و همراهان گرامی و دیگری انجام تکالیفی که قوانین مالی و حقوقی بر عهده ما گذاشته اند.

ممنون از این که همراه و پشتیبان ما هستید.

تکمیل اطلاعات درخواستی در پنل ناشرین

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    ۲۰۶ نظر نظر دهید

  1. سلام
    می خواین ما را با مالیات در بندازید؟
    تازه یه هزینه ارسال مدارک هم هرماه داشته باشیم؟!
    راه دیگه ای مطرح کنید وگرنه برای ما به صرفه نیست و از سیستم خارج میشیم.

  2. سلام .
    این روش به روز نیست و باعث از دست دادن تعداد زیادی از ناشرین خواهد شد .
    میتونستید به جای فاکتور فیزیکی و کاغذ بازی یک سوال محرمانه برای هرکاربر در نظر بگیرید تا از صحت اطلاعات و درخواستش مطمئن بشید .
    اینکه کاربر فاکتور برای شما ارسال کنه به نظر من روی قدیمی و ضعیف هست .
    به هر حال موفق باشید و ممنون

    • سلام علیرضا جان
      ممنون از نظرت…
      نکته ای که هست اینه که ما حدود ۵۰۰ سایت وبسایت داریم که داریم باهاشون کار میکنیم و برای اینکه کار رو بتونیم بهش ساختار بدیم ناچاریم تصمیم این چنینی اتخاذ کنیم که همه سایت ها رو دربربگیره … علاوه بر اینها همونطور که در خبر بهش اشاره کردیم یک بخش دیگه این موضوع الزامات قانونی هستش که هر شرکتی مجبور به رعایت اون هست که ما رو ملزم میکنه برای هر پرداخت فاکتور مربوطش رو داشته باشیم.

  3. به نظر من این داستان رسوندن فاکتور به دست شما خودش کلی دردسر و مشکله. یعضی وقتا پیکا یا پست درست و سر وقت نمیرسن و …. ولی اینکه پرداخت ها منظم میشن بهتره خب

    • مرسی از نظرت دوست خوبم
      ما برای مشکلات احتمالی که شما هم بهش اشاره داشتید بازه زمانی ۳ تا ۵ روز درنظر گرفتیم که فاکتور بتونه از هر جای کشور هم به دست ما برسه…
      دقیقا همونطوری که فرمودید پرداخت ها کاملا منظم و سازماندهی شده میشه

  4. با سلام و احترام
    این روشی که شما فرمودید هر ماهه ضرر خاصی رو به ناشر میزنه .
    اینکه هر ماه ناشر بخواد هزینه پست بده و زمان بذاره تا بره برای شما فاکتور پست کنه موجب آزار ناشر میشه که با این شرایط نظر دوست بزگوار آقای جهانی رو تایید میکنم و قطعا شما بسیاری از ناشرینتون رو از دست خواهید داد .
    حداقل میتونید مثل برخی از شرکت ها که با ما این کار رو انجام دادند یک بار یک قرارداد ثبت کنید به نام و آدرس و سایر موارد و برای ناشر قرار بدید تا دانلود کنه و امضا کنه و براتون پست کنه و دیگه طبق همین قرارداد هر ماه به شماره شبا که در اون قرارداد ذکر شده درآمد واریز بشه . بدون درخواست کاربر هر ماه به صورت اتوماتیک خودتون پرداخت رو انجام بدید یا اگرم نخواستید هر وقت درخواست داد به همون شماره شبا که ذکر شده واریز کنید .
    امیدوارم با این روشی که پیش گرفتید موفق باشید .

    • سلام آقای رحمانی وقتتون بخیر
      حقیقتا برای ما هم سخته که بخوایم هر ماه تعداد زیادی فاکتور رو جمع آوری ، ثبت و نگه داری کنیم … اما متاسفانه این قوانین مالیاتی کشور هستش و حتما برای هر پرداخت نیاز به فاکتور کاغذی مربوطش رو دارن !

  5. این روش به نظر بنده خیلی سنتی هست، چرا سایتهای دیگه این روش را در پیش نگرفتند و پرداختها طبق درخواست داده شده یا نهایتا در پایان هفته با مبلغ تایین شده برای حداقل واریزی به حساب انجام میشه و هیچ مشکلی هم وجود نداره
    در ضمن بحث چاپ فاکتور هم برای بعضی از افراد مشکل به حساب میاد چراکه بعضی از این سایتهارا یک یا چند نفر مدیریت میکنن و شرکتی پشتوانه آن نیست که تجهیزات اداری داشته باشند
    صدور فاکتور هم خودش مشکل دیگری هست که شخص باید یک سربرگ مناسب سایت خود درست کند و چاپ کند
    و بحث دیگر بحث مالیاتهایی بیخود و بی جهت هست که برای افراد ممکن هست ثبت شو شما خودتان در جریان هستید که اداره مالیات در کشور خیلی بی حساب و کتاب مالیاتها را محاسبه میکند و هر فرد و شرکتی از این ظلم بی حساب و کتاب بی نصیب نبوده.

    • سلام امین جان
      دقیقا روش سنتی هست چون سیستم مالیاتی کشور ما سنتی هست و کاریش هم نمیشه کرد فعلا برای ما هم مثل شما جالب نیست این قضیه …
      نیازی به سربرگ هم نیست چون شخص حقیقی وجه رو قرار هست دریافت کنه همین فاکتوری که ما صادر میکنیم رو پرینت بگیرید و امضا و اثرانگشت بزنید بفرستید کافیه

  6. سلام.
    وقتتون بخیر.
    جناب رجایی اون بخش ارسال فاکتورش واقعا سخته.نمیشه فاکتور رو اسکن کنیم بفرستیم؟

    • سلام محمد جان
      خیلی منطقی تر بود که دقیقا اسکن کنید فاکتور رو و در پنل آپلود کنید ولی به علت سنتی بودن سیستم مالیاتی کشور ما مجبور به دریافت فاکتورهای کاغذی از سمت ناشرین محترممون هستیم

  7. فاکتوری که ارسال میکنیم برای شرکت مالیات ؟ آیا برای ما مشکل مالیاتی ایجاد نمیکنه ؟
    منظورم اینه از این پس باید در اظهارنامه مالیاتی که سالیانه پر میکنیم درآمد از مدیا اد رو اضافه کنیم ؟

    • بله سعید جان
      برای ثبت هستش … اگر شما اظهار نامه مالیاتی رد میکنید باید اضافه کنید این درآمد رو به اظهارنامتون

  8. سلام
    یقینا بدترین شیوه ممکن هست
    ( بخش مشخصات یا انتظام در واریز ها خوبه )
    اما بدترین و آزار دهنده ترین متدی رو انتخاب کردی که در هزاره سوم جای طنز داره !
    چاپ دستی درخواست ، رفتن به سرویس پیشخوان یا پست ، تحویل و پرداخت هزینه ، تحویل شما ، بررسی ….
    ( انرژی و وقت و پروسه بوروکراسی وار که منسوخ شده )
    خوب طبیعتا بخش قابل توجهی از نمایش دهنده و ناشران قطع همکاری می کنن ( اگر یکی از دلایل شما همین تعمد در قطع همکاری عده ای نباشه ) و میرن سراغ سرویس های کم دردسر تر .

    به نظرم راه حل بهتری برای این مسئله پیدا کنید

    • سلام وقتتون بخیر
      یقینا روش بسیار سنتی هستش و همه ما باهاش مشکل داریم … این روش چیزی نیستش که ما از بین چند گزینه انتخابش کرده باشیم قانون سنتی و بدی هستش که در سیستم مالیاتی کشور ما قرار داره و همه باهاش باید دست و پنجه نرم کنیم متاسفانه

  9. سلام

    خسته نباشید
    به نظر من هم این روش خیلی کار اضافی و هزینه ایجاد می‌کنه. هر ماه باید پول پیک و پست داد.
    نمی‌شه از روشی دیجیتالی استفاده کنید؟ یعنی الان همه شبکه‌های تبلیغاتی همین کار رو می‌کنند؟
    اصلا روش جالبی نیست…

  10. روش خوبی برای فراری دادن ناشرین هست 🙂
    شاید کسایی که درآمد خوبی دارن همچین روندی رو قبول کنن ولی من که درآمد آنچنانی ندارم(چون سایت بزرگی ندارم) واقعا حاضر نیستم هر ماه این زحمت رو نه به شما و نه خودم بدم. براتون ارزوی موفقیت دارم.

    • سلام فردین جان
      احتمالا تدبیری اندیشیده بشه که برای مبالغی که از حدی پایینتر هستن نیازی به ارسال فاکتور نباشه
      جزئیاتش براتون ایمیل میشه…امیدوارم این امر باعث بشه همکاری ما ادامه دار بشه

  11. فرض کنید درآمد ناشری در یکماه ۱۰۰ هزارتومان باشد. فقط برای ارسال فاکتور فیزیکی در تهران توسط یک پیک موتووری حداقل باید ۲۵ هزارتومان هزینه کند! اینطوری ناشر عطای همکاری با شما را به لقایش می دهد.
    تبلیغات شما و ناشران الکترونیکی و مجازی است. در دنیایی که همه چی به سمت خدمات آنلاین و مکانیزه می‌رود شما تصمیم به کاغذ بازی گرفته اید؟

    • سلام دوست خوبم
      فرمایشون صحیحه کاملا … احتمالا تدبیری اندیشیده بشه که همچین مبالغی نیاز به ارسال فاکتور نداشته باشن
      در مورد این فضای کاغذبازی هم حق با شماست متاسفانه فضای مالیاتی کشور ما به این شکل هست وگرنه ما هم علاقه ای به این موضوع نداریم

  12. سلام
    با الکترونیکی شدن بسیاری از کاغذ بازی ها از سایت خوب شما که روش جدید و هوشمندانه تبلیغاتی استفاده می کنه بعید است استفاده از چنین روش سنتی و قدیمی شما می توانید بجای دریافت پستی فاکتور ها آن را بصورت الکترونیک دریافت کنید.
    یعنی بخشی قرار دهید که ناشر بعد پرینت گرفتن فاکتور و امضا آن دوباره آن را اسکن کند و در سایت آپلود کند و شما آن را پرینت بگیرد و نزد خود نگه دارید. این راه بسیار ساده تر از دردسر های سنتی است

    • درست میفرمایید آقای کریمی عزیز … ما هم دوست داشتیم بتونیم به این ترتیب با دغدغه کمتر و فرایندی راحت تر کار رو پیش ببریم … اما سازمان از ما فاکتور کاغذی میخواد و کاری نمیتونیم در این راستا انجام بدیم متاسفانه

      • باید متاسفا بود برای اون سازمان ، یعنی برای اونا فرق داره که شما فقط کاغذ را که ما امضا و اسکن کردیم شما در شرکت پرینت بگیرد و به اونا بدید. در هر صورت اونا کاغذ می خواهند و تفاوت اش فقط نحوه ارسال اون کاغذ. مطمن اند شما با کمک یک وکیل می توانید این موضوع را حل کنید. البته اگر علاقه مند باشید.

  13. سلام
    من فقط ماهی ۵۰۰ هزار تومن از شما درامد دارم
    نمی شه که چاپ کنم بعد اسکن کنم برای شما بفرستم؟
    بعد شما هم فایل اسکن شده رو چاپ کنید
    مشکل اصلی ما توی بخش پست کردن هست
    نمی شه که زیر یک میلیون تومن نیازی به پست کردن نداشته باشه؟

    • حقیقتا امکان اسکن نیست … قبلتر هم خدمت دوستان چالش اسکن رو گفتم … با مجموعه ما تماس بگیرید شاید بشه ارسال فاکتور ها رو هر ۳ ماه یکبار عقب انداخت و یکباره ۳ فاکتور برای ما بفرستید

  14. با سلام – منم با نظر همه دوستان موافقم و این کار رو از دست دادن ناشران سایت و در نتیجه کاهش مشتریان شرکت تون میشه . چرا بخش اول یعنی دریافت فاکتور و امضای اون بازم زیاد بد نیس اما فرستادن اون از طریق پست و پیک و…. جالب نیس اگه امکان اسکن کردنش باشه خوبه یعنی فرد بعد از امضا برگه را اسکن کند و آپلود کند . ولی درکل این روش زیاد جالب نیس . ولی اینکه پرداخت ها اول هرماه باشد هم خوبه چون هم به کارکنان مدیا اد و هم به ناشران یک ساماندهی داده میشود . ولی در این روش که شما اعلام کردید تعداد ناشران سایت تون از ۵۰۰ تا به ۲۰۰ خواهد رسید و شایدم خیلی کمتر ولی در کل موفق باشید

    • ممنون از نظرت حسین جان…چالش اسکن کردن رو گفتم قبلتر سازمان فقط فاکتور کاغذی میپذیره و این چالش ما هم هست

  15. سلام
    تصمیم عجیبیه واقعاً، حتی اگر میگفتین از فاکتور اسکن گرفته بشه و اسکن فاکتور فرستاده بشه هم، عجیب بود چه برسه به ارسال فاکتور کاغذی!!
    فکر نکنم ناشری همچین دردسری رو به خودش بده!
    اونم درحالی که به راحتی میتونه با رقبای فراوانی که دارین کار کنه!
    من به شخصه با این شرایط، مجبورم ادامه کارم رو با مدیااد عزیز متوقف کنم.
    موفق باشید.

  16. جناب رجایی یه سوال دارم.اگه سایت ما شخصی باشه و شرکت ثبت شده نداشته باشه از لحاظ مالیات برای ما مشکل ایجاد نمی کنه؟آیا واریز هایی که به ما انجام میشه در اختیار اداره مالیات قرار داده میشه؟

    • خیر فرقی نداره … اگر شرکت باشه فاکتورها حقوقی میشن و شامل کسری بیمه مالیات و افزایش ارزش افزوده میشن … ولی برای اشخاص حقیقی این موارد نیست ولی گزارش در اظهارنامه رد خواهد شد

  17. در کنار همه مزایا و حسن های سرویس شما، متاسفانه این حرکت یه فرایند رو به عقب هست! پرینت فاکتور کاغذی، امضا، اثر انگشت (!!!!) و ارسال پستی! یه فرایند کاملا منسوخ در تمام سرویس های به روز دنیا که در کمال تعجب شما با یه بازگشت به عقب عجیب، به جای تسهیل فرایندها و دیجیتالی کردن بیشتر روند کار، به روال سنتی سازمان های دولتی نزدیک ترتون کرده. و البته از بابت حریم خصوصی کاربران (امضا و اثر انگشت) و همینطور مباحث مربوط به دارایی و مالیات نگرانی هایی به وجود میاره…
    اینکه درخواست های واریز متفرقه حذف شده و همه متمرکز در یه تایم خاص شده خیلی خوبه (هم برای شما هم ناشرین). خیلی منطقی و بهتر بود اگر پایان هر ماه فاکتور صادر و با یه امضای دیجیتالی از سمت ناشر تایید و در نهایت واریز میشد. اگر چه قطعا همه ناشرین مایل به پرداخت در پایان ماه هستن و کسی نمیخواد یه ماه دیگه هم به تاخیر بیفته! و در نهایت این فرایند کاغذبازی بیهوده چه نقشی در این میانه داره اصن قابل درک نیست…

    • وحید جان قبلتر هم به دوستان گفتم … ما هم کاملا علاقه داریم که هم چیز الکترونیکی باشه و از کاغذبازی جلوگیری کنیم … از سازمانی که در انتهای سال باید گزارش سال قبل رو در یک دفتر با خودکار آبی ثبت کنی توقعی نمیشه داشت و ما هم فعلا کاری نمیتونیم بکنیم تا ان شالله به راه حل بهتری بشه رسید

  18. با توجه به قانون جدید بنده دیگه تمایلی به همکاری با شما رو ندارم. البته خیلی عالی و حرفه ای هستید ، این رو همه میدونن. اما چون مبلغم به حد نصاب نرسیده، می تونید این مبلغ رو به حسابمون بریزید؟ حداقل برای کسانی که تمایل ندارن با این قانون جدید با شما همکاری کنن این پرداخت های زیر حد نصاب سایت رو انجام بدید.

    • سلام بله حتما
      دوستانی که به حد نصاب نرسیدند پیام بدن و واریز ها براشون انجام میشه…
      کاش میتونستیم بیشتر در خدمتتون باشیم و همکاریمون طولانی تر باشه

  19. سلام
    راستشو بخواین از دید بنده این طرح شما که فقط برای مسائل مالیاتی شما درنظر گرفته شده و در مجموع هیچ سودی برای ما نخواهد داشت، پرا که اگر بحث در محدودیت پرداخت شما باشد خب اگر این پرداخت در ظول ماه پخش شود با محدودیت کمتری مواجه خواهید شد تا اینکه در یک هفته بخواین همه را واریز کنید

    این طرح شما هم با از دست دادن پابلیشر ها کمتر از چند ماه متوقف میشه و اونموقع شاید خیلی دیر شده باشه برای شما

    • سلام
      بنده در توضیحات هم گفتم یکی از دلایل اصلی همین فاکتورها و رسمی و قانونی کار کردن هست … ولی از مواردی که میتونه برای ناشران هم مفید باشه منظم شدن پرداختی هاشون هست که نظر خیلی از دوستان بوده

  20. کاش تو انتشار همه ی نظرات نیز صادق بودین.
    وقتی گفتین :
    با توجه به نظرات خود شما در تماس هایی که با هم داشتیم و پیام هایی که در گفت وگوی آنلاین برای ما میفرستادید ، تصمیم بر این شد تا رویه پرداختی ها از بهمن ماه تغییر کند.
    جالبه که هیچ کس با این قضیه موافق نیست.
    هرچند میدونم طبق نظرات قبل اینم منتشر نمیشه

    • سلام دوست عزیز
      بنده یکی از دلایل تغییر رویه پرداخت رو درخواست دوستان عنوان کردم قطعا کسی برای فاکتوری شدن پیامی نداده بود !
      بدیهیه که دوستانی که مخالفن اینجا لطف میکنن و نظر میدن و افرادی هم که موافقن شاید با پروسه فاکتور مخالف باشن … این رو ما هم میدونیم و قبول داریم ولی هر کاری یک جنبه مثبت داره و یک جنبه منفی … که ما ناچاریم در برابر این جنبه منفی که قوانین سازمان مالیاتی ماست متعهد باشیم

  21. سلام خدمت مسعود رجایی
    یک سوال داشتم. بنده سایتم تقریبا هر ۲-۳ ماه یک بار به میزان ۱۰۰ هزار تومن میرسه. آیا ما هم جز این قانون جدید میشیم یا نه؟ با تشکر لطفا راهنمایی بفرمایید.

  22. به نظر من اصلا روش جالبی نیست حتی اون قسمت که واریز رو به اول ماه موکول کردید به ضرر ناشر هست. اینجوری فقط کسایی که درآمد بالا دارن حاضر به ادامه همکاری هست. شرکت های بزرگ تر هم فکر نمیکنم بخوان مالیات بدن یا برن اداره مالیات یهو فاکتورهاشون رو بزارن جلوشون!!

  23. سلام
    برای شما که فرقی نمیکنه چرا قبول نمیکنید حداقل فاکتور رو به صورت اسکن یا فایل ارسال کنیم
    حتما باید وقت خودمون رو بگیریم برای شما پست کنیم؟

  24. سلام خدمت جناب رجایی و دوستان گرامی،
    یک پیشنهاد داشتم خدمتتون. اینکه فاکتور هارو پس از پرینت امضا و اثر انگشت و اسکن بصورت آنلاین برای شما آپلود کنیم و شما با دریافت هزینه پرینت و … فاکتور رو بصورت کاغذی ثبت کنید. البته که بنده سر رشته ای در مسایل قانونی و مالیاتی ندارم و در صورت یک پیشنهاد خدمتتون عرض کردم که اگر امکانش باشه خیلی راحت تر خواهد بود.

    • سلام پژمان جان، ممنون از نظرت
      کامنت شمارو منتقل می‌کنم به واحد ناشران و تلاش می‌کنیم شرایطی فراهم بشه که ارسال فاکتورها و تسویه حساب برای ناشران مدیااد در طی دوران کرونا در چهارچوب قوانین با سهولت بیشتری انجام بشه.

  25. با سلام خدمت جناب رجایی عزیز.
    احتراما چند پیشنهاد خدمت شما و مدیا اد عزیز.
    ۱- امکان تسویه حساب هفتگی با کسر ۴٪ و دو هفتگی با کسر ۲٪ از درآمد و ماهیانه ۰ ٪‌ میتواند راهکار خوبی برای نظم بخشی،‌جلب رضایت،‌رفع اضطرار و …باشد
    ۲- ایجاد سیستم رتبه بندی ناشران و نمایش آن در پنل اختصاصی آن می تواند راهکاری رقابتی برای آنان ایجاد نماید این پنل می تواند نظام رتبه بندی ماهیانه،‌روزانه و سالیانه داشته باشد و حتی به معرفی ۱۰ ناشر برتر منجر بشود که سایرین از عملکرد و تاکتیک های آنها الگوبرداری نمایند
    ۳- امکان ایجاد یک بار پرداخت اضطراری صد هزار تومانی با قابلیت پرداخت ۲۴ ساعتی .در سال می تواند یک راهکار برای بلاگرهای نوپا باشد تا بتوانند دست به توسعه و یا حل مشکلات محدود خود بزنند.
    ۴- برای حل مشکل فاکتور فیزیکی میتوان از یک ساز و کار ساده استفاده نمود و آن عقد قرارداد ثابت اولیه و سپس وثیقه قراردادن ۲۰۰ هزار تومان از دارایی و گرفتن تعهد ارسال فاکتور فیزیکی هر سه ماه یکبار. اینطور هم کلیه ی اسناد طبق استاندارد ایزو ثبت میگردد. هم ناشرین ثابت از بروکراسی رهایی پیدا میکنند و می دانند طی سه ماه بایستی فرایندی را طی کنند. و هم مراحل پرداخت بسیار آسان تر گردیده. ناشرین پایدارتر و فعال تری خواهید یافت و در نهایت کاغذ بازی در مجموعه به سه ماه یکبار محدود شده و می توانید انرژی مجموعه را بر روی فنآوری ها و تکنیک ها متمرکز نمود.
    ۵- ایجاد پنل ایده،‌شکایت،‌ارتباط از طریق یک پلاگین تیکت گذاری متصل به ارسال اس ام اس که می تواند از کامنتهای نارضایتی در پایین متون کاهش داده و روابط فیمابین مدیااد و ناشرین را محرمانه تر نگاه داشته و همچنین کمک کند تا ناشرین جدید،‌زودتر جذب شده و واکنش های بهتری پیرامون شروع همکاری داشته باشند و تمرکز خود را بر روی مسایل فنی متمرکز کنند نه مسایل مالی.
    با ارزوی بهترینها برای مدیا اد

    • سلام جناب عباسی
      ممنون از شما به خاطر پیشنهادهای جالب و کاربردی که دادید. حتما مواردی که گفتید رو به صورت دقیق بررسی می‌کنیم و در صورت امکان اجرایی شدن پیاده‌سازی می‌کنیم.

  26. سلام ببخشید من که فرد حقیقی هستم با ارسال فاکتور باید به اداره مالیات هم باز بعدا مالیات بدم بخاطر این درآمد؟

نظر دهید