نسخه جدید پنل تبلیغ دهنده و ناشران

اخبار مدیااد

در این بخش خبر از مدیااد قرارهست که  تغییرات و ویژگی های جدید پنل مدیااد را خدمتتون معرفی کنیم.

اگر شما تبلیغ دهنده یا ناشر (صاحب وبسایت) مدیااد هستید ؛ این مقاله میتونه به شما کمک کنه تا بتونید از قابلیت های جدید مدیااد به خوبی استفاده کنید. اگر جدیدا به پنل خودتون سر زده باشید متوجه تغییراتی که ما در پنل انجام دادیم شده اید.

این تغییرات در راستای بهبود عملکرد پنل و همچنین راحتی شما عزیزان اتفاق افتاده و امیدواریم که ازش راضی بوده باشید.

اگر هم فکر میکنید جایی از پنل مطابق سلیقه شما نیست و یا مشکلاتی داره حتما به ما از طریق چت آنلاین سایت پیام بدید تا هر چه سریعتر موارد و ایرادات را مرتفع کنیم.

اول از پنل تبلیغ دهنده های عزیز شروع میکنیم و در مرحله بعد تغییرات پنل ناشرین را براتون توضیح میدیم.

 

ویژگی های جدید پنل تبلیغ دهنده

ساختار کلی پنل تبلیغ دهنده تغییر چشمگیری نداشته است. مهم ترین تغییری که میتواند برای شما مفید باشد اضافه شدن کمپین های بنری (با سایز های مختلف) و همینطور تبلیغات جذاب ریتارگتینگ هست.

کمپین بنری تاثیر خوبی در برندینگ کسب و کار شما خواهد داشت وبا توجه به اینکه مدیااد ظرفیت تبلیغاتی خوبی در سایت های پربازدید ایران داشته برای این موضوع میتواند موثر واقع شود.

ریتارگتینگ هم کمک میکنه تا شما بتوانید کاربرهای سایت خود را دقیق تر مورد هدف قرار بدهید و به خواسته مورد نظرخود که میتواند ثبت نام کاربر ، خرید از سایت و … باشد برسید.

تغییرات دیگر پنل تبلیغ دهنده به شرح زیر است:

  • شما به عنوان تبلیغ دهنده دارای یک پنل اختصاصی هستید و موارد و گزینه هایی که مربوط به ناشرین است دیگر در پنل شما نمایش داده نخواهد شد و شما به راحتی میتوانید کمپین های خودتان را مدیریت کنید.
  • اگر شما ، هم تبلیغ دهنده مدیااد بودید و هم ناشر ؛ نگران این موضوع نباشید با کلیک روی نام کاربریتون که در سمت چپ و بالای تصویر میبینید میتوانید به پنل اختصاصی برای سایت خود را وارد بشید و اونجا خیلی راحت سایت تان را مورد بررسی قرار بدهید.
  • قبلا اگر میخواستید یکی از مطالب خود را برای کمپین جدید هم استفاده کنید مجبور بودید که مجدد همان مطلب را در کمپین جدید تر از ابتدا بسازید ؛ الان کافیه که سراغ مطلب مورد نظرتان بروید و گزینه کپی را بزنید و خیلی راحت اون مطلب را در کمپین جدیدتر هم داشته باشید.
در بلاگ مدیااد بخوانید:  انواع فرمت های تبلیغاتی در پلتفرم مدیااد

  • میتوانید با یک کلیک مطلبتان را فعال یا غیر فعال کنید.
  • قبلا بودجه ای که برای یک کمپین در نظر میگرفتید قابل انتقال نبود و تا اتمام زمان اون کمپین نمیتوانستید به بودجش دست بزنید ؛ اما الان میتوانید خیلی راحت از قسمت تراکنش ها ، اعتبار یک کمپین را به یک کمپین دیگر منتقل کنید.

  • اگر بخواهید گزارش دقیق و خیلی خاصی را از کمپینتان داشته باشید میتوانید به بخش گزارش بروید و مثل تصویر زیر با یک کلیک اکسل کامل از گزارش کمپینتان داشته باشید.

گزارش از پنل

  • دیگر چیزی به اسم مجموعه مطلب وجود نخواهد داشت تا برای شما مبهم باشد ؛ از این به بعد خیلی راحت تر از قبل میتوانید کمپین خودتان را تعریف کنید.
  • در آخر هم که سعی شده یک فضای زیباتر و رابط کاربری خیلی آسان تر و یک پنل با سرعت و کارایی بیشتر در اختیارتان قرار بگیرد.
  • امیدواریم که این تغییرات به شما تبلیغ دهنده عزیز کمک کنه و اگر فکر میکنید باز هم اضافه یا کم شدن موردی میتواند راحتی شما در کار با پنل کمک کنه حتما آن را به ما اطلاع بدهید.

 

ویژگی های جدید پنل ناشران

پنل ناشران هم تغییر زیادی نداشته و از مهمترین تغییر پنل میتوان به اضافه شدن دو فرمت تبلیغاتی عالی اشاره کرد.

شما به عنوان ناشر از این به بعد میتوانید تا تبلیغات بنری مدیا اد را هم در سایت خود داشته باشید و از این طریق هم کسب درآمد کنید. ما سعی کردیم تمام سایزهایی که تبلیغات بنری برای اونها موجود بوده را پوشش بدهیم.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  گزارش شبکه تبلیغات آنلاین مدیااد (تیر 97 تا تیر 98)

فرمت تبلیغاتی بعدی ما تبلیغات ویدیویی هستش که دسته بندی مختلفی داره که میتوانید در عکس زیر ببینید.
شما میتوانید برای قبل ویدیو ، هنگام پخشش و بعدش از ادفرمت های مختلف ما استفاده کنید.

تغییرات دیگر پنل ناشرین به شرح زیر است :

  • شما به عنوان ناشر برای هر سایت خود یک پنل اختصاصی دارید ؛ اگر بیش از یک سایت را در مدیااد ثبت کردید به آسانی میتوانید با کلیک روی قسمت بالای سایت کنار بخش نام کاربری و درآمد ، روی سایت های مختلف خود سوئیچ کنید.
  • اگر شما به عنوان تبلیغ دهنده هم با مدیااد همکاری میکنید میتوانید با کلیک روی نام کاربری خود به پنل تبلیغ دهنده ها منتقل شده و از اونجا به راحتی کمپین های خود را مدیریت کنید.

پنل تبلیغاتی مدیااد

  • نمودار و گزارش های جذاب و گوناگونی به پنل شما اضافه شده است که میتوانید در قسمت داشبورد پنل تان ببینید و ساده تر از قبل از میزان کلیک، نمایش و درآمد و … مطلع شوید.

  • همینطور در پنل ناشرین هم سعی شده تا با ایجاد فضای زیبا وجذاب تر از قبل، حس خوبی از کار با پنل به شما منتقل کنیم و رابط کاربری راحت تری را برای تان ارائه بدیم.

امیدواریم شما ناشر عزیز مدیااد نیز از این تغییرات ما در پنل راضی باشید و اگر هر نکته یا انتقاد و پیشنهادی داشتید با ما در میان بگذارید تا سریعتر نسبت به رفعشان اقدام کنیم.

 

شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و کسب درآمد از نمایش تبلیغات را امروز شروع کنید.

پنل مدیااد

 

 

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    ۲ نظر نظر دهید

  1. درود
    دوستانی که مشکل در ورود به پنل دارن و پیغام ارور شبکه میگیرن افزونه ادبلاکر رو غیرفعال کنن تا به سادگی وارد پنل ناشرین بشن

نظر دهید