اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام در مدیااد

اخبار مدیااد

 

ثبت نام در مدیااد

امروز می‌خواهیم به یکی از سوالات متداول کاربران در خصوص ثبت اطلاعات در پنل مدیااد پاسخ دهیم.

نحوه‌ی ثبت نام در پنل مدیااد در دو مرحله  انجام می‌شود:

مرحله اول

ثبت نام در آدرس زیر:

انتخاب نوع حساب کاربری به عنوان تبلیغ دهنده و یا نمایش دهنده تبلیغات:

اگر چنانچه می‌خواهید اکانت خود را به اسم شرکت/سازمان خود ثبت کنید، تیک “می‌خواهم حساب کاربری حقوقی ایجاد کنم” را بزنید.

 

 

پر کردن اطلاعات اولیه برای که شامل نام ، نام خانوادگی ، آدرس ایمیل ، موبایل ، رمز عبور و وب سایت ( برای ناشرین) می‌باشد.

هنگامی که شما اطلاعات خود را وارد کردید و پس از خواندن قوانین و مقررات مدیااد تیک قبول این مقررات را زدید، دکمه ثبت نام را بزنید.

در این مرحله یک لینک فعالسازی حساب کاربری برای شما به ایمیلی که ثبت کرده‌اید ارسال خواهد شد که بایستی با مراجعه به inbox خود و باز کردن ایمیل ارسال شده از سوی مدیااد ، بر روی لینک فعالسازی کلیک کنید تا مطمئن شویم که این ایمیل برای شماست و حساب کاربری شما فعال شود.

پس از فعالسازی اکانت خود شما می‌توانید از آدرس زیر وارد حساب کاربری خود شوید.

پنل مدیااد

مرحله دوم

در این مرحله باید وارد حساب کاربری خود شوید از  قسمت مشخص شده در تصویر زیر ، وارد پروفایل کاربری‌تان شوید و اطلاعات مشخص شده را کامل کنید.

ثبت نام در مدیااد

ثبت نام در مدیااد

 

سوالی که بسیاری از کاربران مطرح می‌کنند این است که :

این اطلاعات برای چه منظوری در مدیااد استفاده می‌شود؟

طبق قوانین مالیاتی کشور ، تمام شرکت‌ها موظف به اعلام درآمدهای خود طبق فرمت مشخص فاکتور رسمی هستند. در صورتیکه که این اطلاعات ارائه نشود، شرکت مورد نظر از طرف اداره مالیات کشور جریمه خواهد شد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین چیست؟

همانطور که تک تک شما عزیزان تجربه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید، در این فروشگاه‌ها نیز این اطلاعات که در پنل مدیااد نیز وجود دارد ، از شما دریافت می‌گردد تا برایتان فاکتور صادر شود.در این صورت شما به فاکتورتان به صورت الکترونیکی و فیزیکی دسترسی خواهید داشت.

ما در مدیااد در تلاش هستیم تا اطلاعات دریافتی از کاربرهایمان را به مرور زمان کمتر کنیم تا سهولت استفاده از مدیااد برای‌تان بیشتر شود.

شاید این سوال برای برخی از افراد مطرح شود :

آیا صدور فاکتور توسط مدیااد باعث ایجاد مشکل مالیاتی برای تبلیغ دهنده و ناشر می‌شود؟

پاسخ کلی به این سوال خیر است.

همانطور که صدور فاکتور برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی برایتان مشکلی ایجاد نکرده است، این فاکتورها نیز برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند.

طبق قوانین مالیاتی کشور، مالیات اشخاص حقیقی برای افرادی لحاظ می‌گردد که واریزی به حساب آن‌ها سالانه بالاتر از ۵ میلیارد تومان باشد و اتفاقا اگر درآمد شما بالای این عدد در سال است، این فاکتورهای مدیااد به شما کمک می‌کند تا مالیات کمتری بپردازید.

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید