پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران در بوستان گفت‌وگو

اخبار مدیااد

پنجمین دوره‌ی نمایشگاه تراکنش ایران در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ مهر ۹۸ در بوستان گفت‌وگو برگزار شد. این نمایشگاه که همزمان با قطعی اینترنت در سراسر کشور آغاز شد، با استقبال گسترده‌ی فعالان حوزه بانکی و فین‌تک همراه بود. در این نمایشگاه، بانک‌ها و استارت‌آپ‌های فین‌تک آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و سخنرانی و پنل‌های مختلفی در موضوعات مختلف این حوزه برگزار شد.

در بخشی از نمایشگاه بانک‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بانکی حضور داشتند. این شرکت‌ها آخرین دستاوردها و راهکارهای خود در حوزه پرداخت و مالی را به نمایش می‌گذاشتند.

تپسل، مدیااد و تگرو هم از آن جایی که مدت‌ها است که به استارت‌آپ‌های فین‌تک خدمات‌رسانی می‌کنند، در این بخش حضور پررنگی داشتند و راهکارهای هوشمند خود در این حوزه‌ها را برای فعالان و مراجعین به نمایش گذاشتند. تپسل، مدیااد و تگرو اسپانسرهای نمایشگاه تراکنش نیز بودند. بخشی از نمایشگاه تراکنش به استارت‌آپ‌ها اختصاص یافته بود. استارت‌آپ‌هایی که ایده‌ها و محصولات جالب در حوزه‌ی پرداخت و فناوری داشتند. متریکس هم به عنوان اولین پلتفرم آنالیز موبایل مارکتینگ در ایران در بخش استارت‌آپ‌ها حضور داشت و جز حامیان جشنواره تراکنش بود.

روز پنج شنبه ساعت ۴ مراسم اختتامیه نمایشگاه تراکنش با حضور مدیران مرکز فابا و دیگر فعالان و شرکت‌کنندگان برگزار شد. در این مراسم استارت‌آپ‌های برگزیده‌ی جشنواره مشخص شدند و تپسل هم جوایز تبلیغاتی خود (شارژ پنل برای تبلیغات دیجیتال) را تقدیم این استارت‌آپ‌ها کرد.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  نمونه موردی کمپین تبلیغات همسان فرادرس

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

نظر دهید