پنل جدید ناشران (صاحبان سایت) -شهریور ۹۸

اخبار مدیااد

در این پست از بلاگ مدیااد راجع به بروزرسانی پنل جدید بخش ناشران مدیااد که در مهرماه سال ۱۳۹۸ رونمایی می‌شود صحبت و به ویژگی های جدید این پنل اشاره شده است.

ویژگی های جدید پنل ناشران مدیااد

انتقال به پنل تبلیغ دهنده

از این پس می توانید به پنل تبلیغ دهنده مدیااد نیز دسترسی داشته باشید. با کلیک بر دکمه “انتقال به پنل تبلیغ دهنده” ، به این پنل منتقل می شوید. در این پنل می توانید کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید (برای مثال برای تبلیغ وبسایت خود و ارتقای آن کمپینی بسازید) و از موجودی حساب خود برای بودجه کمپین استفاده کنید.

ارتقا داشبورد

در نسخه جدید پنل ناشران مدیااد امکان مشاهده آمار جدید رکوردها در داشبورد فراهم آمده است. می توانید رکورد درآمد، نمایش و کلیک روزانه را در بازه های هفته اخیر، ماه اخیر و سال اخیر مشاهده کنید.

همینطور ظاهر و رابط کاربری داشبورد بهبود یافته است.

داشبورد مدیااد

گزارش جایگاه های تبلیغاتی

به منظور در دسترس بودن گزارش دقیق عملکرد جایگاه ها، صفحه ای به نام “گزارش جایگاه ها” ایجاد شده است. در این صفحه می توانید نمودار کلیک، نمایش و درآمد روزانه خود را به تفکیک هر جایگاه در بازه زمانی انتخاب شده مشاهده کنید.

جدول این داده ها نیز به تفکیک روز در پایین نمودار قابل مشاهده است.

ایجاد پیش نمایش جایگاه ایجاد شده در مرحله آخر ثبت جایگاه

به منظور تسهیل و شفاف سازی ساخت جایگاه، پیش نمایشی از جایگاه (نوع همسان) انتخاب شده در حین ایجاد کمپین به شما نمایش داده می شود. همچنین با انتخاب قالب نمایشی، توضیحی از این قالب درباره جایگاه ها و ابعاد مناسب و متداول برای این قالب در تصویر زیر قابل مشاهده است.

در بلاگ مدیااد بخوانید:  مفهوم نرخ خروج و ۶ راهکار کاهش بانس ریت یا نرخ پرش

برای مثال با انتخاب جایگاه همسان از نوع تصویری ۱ و تعداد سطر و ستون ۲ در ۴، تصویر نمونه زیر را می بینید:

 

پنل ناشران مدیااد

امکان جستجو و حذف یک محتوای خاص

در صفحه مدیریت محتوا می توانید قسمتی از متن یک محتوا را جستجو کرده، آن را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه “نمایش نده” ، نمایش آن محتوا را در سایت خود متوقف کنید.

به روز رسانی سوالات متداول

سوالات متداول با توجه به تغییر پنل به روز رسانی شده و می توانید برای راهنمایی به آن مراجعه کنید. نحوه ساخت جایگاه جدید و انواع جایگاهها و تنظیمات مربوط به آنها، نحوه پرداخت و تایید فاکتور، و مدیریت محتوای تبلیغاتی در این قسمت توضیح داده شده است.

 

شما می‌توانید با ثبت‌‌نام و ورود به پنل مدیااد با قابلیت‌های پنل مدیااد آشنا شده و کسب درآمد از تبلیغات را امروز شروع کنید.

پنل مدیااد

به اشتراک بگذارید

نظر شما نظر خود را وارد نمایید

    ۴ نظر نظر دهید

نظر دهید